ibland är de roligt att vara tjej.

Ibland känner jag mig alldeles för pojk-flickig. Jag är liksom inte direkt intresserad av vare sig kläder eller smink. Men ibland får jag något ryck och känner för att göra något sånt där riktigt tjejigt. Därför bokade jag för två veckor sedan en tid för att göra mina naglar. Vill vara fin till semestern på Gotland nästa vecka! Så en supertrevlig tjej som heter Hannah spenderade idag 3h av sin tid för att göra mina naglar superfina! :) Jag är supernöjd med resultatet och jag älskar färgen! Turkos är en av mina absoluta favoritfärger <3
 
Får se hur länge de håller nu :) Men hoppas att de ska hålla hela Gotlandsresan i alla fall :)
 

Ikväll är jag även bjuden till Martin och Anna-sara ikväll. Ska visst grillas lite och sånt. Mys! I morgon får jag stå ut en sista dag innan jag sedan går på semester :D woooohoo!
 
Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback