Längtar till semestern.

Ja nu längtar ja verkligen till semestern. Jag vill åka på denna fantastiska 8 dagars resa tillsammans med min älskade sambo och kärlek. Jag ser verkligen fram emot att få göra detta bara vi två och hunden. Bara få rå om varandra och upptäcka Gotlands alla spännande platser på egen hand. Vi kan cykla precis vart vi vill, bo vart vi vill, äta vad vi vill och göra vad vi vill, utan att behöva tänka på någon annan.

Livet är verkligen ett äventyr tillsammans med Leo. Min älskade. Han ger mig så mycket lycka i livet. Men också spänning och upplevelser. Utan denna fantastiska människa vore jag inte någon glad människa.

Nu ska jag jobba men jag ville bara tala om hur lycklig och glad jag är.

Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback