Lördag

Somnade inte förrän halv två igår. Galet. Det blir alltid så när jag vet att Leo ska vara borta. Det finns liksom knappt någon anledning till att somna? Förutom att man ska upp till jobbet dagen efter haha!
Men vi ses ju i morgon igen i alla fall innan jag blir ensam i en vecka. Men förhoppningsvis går tiden fort. Mycket jobb väntar och träning förståss. Ska springa på måndag och torsdag bland annat. Sen måste jag träna några fler dagar också. Blir nog cykling till Tängbo på onsdag i alla fall efter att jag varit hos frisören. Vi får se. Det beror på om jag orkar cykla hem igen sen hehe ;) Jag kan ju inte sova kvar där eftersom jag börjar jobba klockan nio på torsdag morgon.
 
Det verkar bli fint väder idag i alla fall. Jobbigt, för då kommer det vara dött nu på dagen i butiken och den kommer det komma massor med folk till kvällen istället. Igår hade vi en tjej som skulle stänga kundtjänsten för första gången så då tar det ju självklart lite längre tid. Ikväll hoppas jag att någon som är van vid att stänga jobbar. Så att jag kommer iväg snabbt. :) Ska iväg och dansa lite med karin ikväll. Nykter denna gång! Ja, man kan faktiskt dra ut och dansa nykter om ni inte visste det!
 
Nu har jag ätit min morgon smoothie och sen funderar ja på en promenad så jag får andas lite frisk luft innan jag ska spendera hela dagen/kvällen på jobbet.
 
 
Puss på er
 
bjuder på en bild från min mörkhåriga tid ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback