Tisdag.

Dagarna fortsätter att gå. Jättesakta. Jag vill liksom bara ha söndag NU. För på söndag kväll har jag äntligen semester, på söndag kommer jag och Leo tillsammans packa inför resan på måndag. Vår cykelsemester på Gotland närmar sig sakta men säkert.
Jag är inte alls taggad för att jobba 13-22.15 idag. Jag är trött på att ha jour, antar att man kan få för mycket av det goda? Håll ut Elin, "bara" 6 dagar kvar att stå ut. 6 långa oändliga dagar.. Men i morgon ska jag i alla fall färga utväxten och sen får jag äntligen träffa Leo en liten sväng. Kan knappt förstå att vi inte setts sen i fredags. Man blir liksom bortskämd med att alltid ha någon i sin närhet?
 
Börjar känna mig lite smått förkyld också :( hade lite ont i halsen i morse. Så jag kommer inte träna någonting idag. Vill inte riskera att bli sjuk. Jag ska ju cykla till Tängbo i morgon efter att jag varit hos frisören och på torsdag hade jag planer på att springa eftersom jag sagt att jag ska springa 2 mil i veckan.
 
Jaja, man får inte chocka kroppen. Nu ska jag borsta tänderna. Halv ett tar jag cykeln till jobbet för att spendera kvällen. Sedan förtjänar jag en ledig dag.
 
Puss
 
 
Åh jag vill förresten att mitt hår ska bli så här fint igen som det var förra gången jag var blond. Men man måste ha tålamod. Håret växer sakta men säkert :) jag vill ha långt blont fint hår så man kan göra massa fina lockar m.m :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback