Torsdag

Dagarna fortsätter.
Dag 2 på min squat-challange är över. 55stycken denna gång. Känns som att det går ganska bra än så länge :) Känner mig peppad faktiskt.
Idag ska jag och leo ut och springa också. En mil. Jag hoppas jag inte får ont i magen denna gång bara som jag haft de senaste 2 gångerna. Känns inte alls så kul. För då bli även själva träningen jobbig. Men jag har varit igång ordentligt idag så det borde inte vara några problem. Trodde ju att jag skulle börja klockan nio men visade sig att jag började klockan sex. Så det blev att gå upp tidigare än planerat haha.
 
Igår var ju matte här förresten en liten sväng. blev skagen toast, lövbiff med potatisgifflar och sen glass till efterrätt. Man måste verkligen uppskatta dessa kvalitetskvällar med sina vänner. Speciellt nu till sommaren. Alla är så upptagna med saker ändå. :)
 
Nåväl. Dricka lite vatten i väntan på Leo.
Får se vad vi ska göra för mat ikväll också. :)
 
Puss
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback