Vansbro halvsim

Igår var det Vansbro halvsim. Loppet är 1500m. Hade inte simmat en meter innan så jag är nöjd med mina 39:48min faktiskt :) det var ca 16grader i vattnet och mycket motströms sista 900m. Men det var vad jag hade förväntat mig faktiskt.

Sov hos mamma från torsdag till fredag och sen åkte jag till Västerås efter loppet och mötte upp Leo och Jimmy för att kolla på marknaden på lögarängen. (Är ju power meet denna helg ack!) vi åt nå baguetter med grekiska spett och tsatsiki i :) gott! Stupade i sängen runt halv ett. Helt förstörd efter att ha kört till Vansbro, simmat Vansbro, kört till Fagersta och sen vidare till Västerås! Grymt jobbigt men det var det värt :)

Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback