Cykelsemestern är bokad.

Hade just skrivit ett JÄTTE LÅNGT inlägg om dagen på mobilen men så blev det inte sparat??? Irriterande när det händer. Så ska försöka skriva om det så gott jag orkar.

Idag bokade vi våran Gotlandsresa. Vi ska ju dit på cykelsemester v.30! Längtar massor. Cykelsemester på Gotland är med på min bucketlist så det ska bli kul att kunna bocka av en grej på listan :)

Vi var till Västerås en vända idag. Tanken var att köpa nya skor åt mig då mina blev så grymt förstörda på festivalen i fredags. Men vi kom även hem med ett varsitt sätt med sovsäck och liggunderlag. De hade ett prisvärt kampanjpris så vi slog till.
Hemma testade vi att sätta ihop dem. Det blev som en dubbelsovsäck. Riktigt mysigt faktiskt. Chippen försökte krypa ned med oss men det fick han inte haha. Han kommer nog ihåg att han fick sova mellan oss när vi fjällvandrade på nipfjället under hans valptid! :) söta lilla jycke! Han delade kudde med mig utanför sovsäcken istället.

Idag var jag även med på crossen på Friskis och Svettis. Märks att man söp i fredags. Passet vart grymt jobbigt! Inte okej. Men nu är det slut med såna fyllor. Träningen är i fokus för att jag älskar träningen mer än spriten haha!

Men nu ska jag sova. Är faktiskt ledig i morgon så jag funderar på att ta en löparrunda någon gång före lunch! Den som lever får se :)

Puss och kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback