Fika med Johan och cykeltur med Leo!

Jobbade 6-13. Trött som bara den men med ett gott humör försvann dagen snabbt som bara den! Cyklande hem och åt lite lunch innan jag tog mig ned till Wickmans för en fika med Johan som är hemma en sväng från Gotland!
Riktigt kul att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord!

Sedan drog jag hem till Leo. Vi bestämde oss för att cykla till Västerås och hem. Vi brukar göra det ibland. Gick grymt bra att cykla. Kände att jag hade mycket energi i benen och kunde cykla riktigt fort! Väl i Västerås köpte vi redbull och snickers innan vi cyklade hemåt igen. Kände att jag fortfarande hade bra fart i benen trots lite smått mjölksyra.

Leo tvingade mig att ta i som bara den i sista uppförsbacken efter hummelsta. Leo kan verkligen pressa mig till min bristningsgräns! Väl i Enköping fick jag dock plötsligt panik-kramp efter ett stopp vid ett rödljus så att jag nästan inte fick av skon från pedalen haha.

Sammanlagt tog turen 2h 27min och den var 67,38km vilket gav en medelhastighet på 27,5km/h. GRYMT nöjd över mig själv :)

Nu har jag världens pirr i benen. Ska försöka sova dock. Leo grillade baconhamburgare till kvällsmat. Säger bara MUMS!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback