Lång cykeltur

Igår bestämde sig jag och Leo för att ta en lång cykeltur! Så vi lämnade över Chippen till Karin och drog sen iväg mot Västerås. Vårt mål var att cykla till Sala. Så vi tog vägen över skultuna, och där stannade vi även och åt lite! Jag en kycklingsallad och Leo en kebab med bröd. Välbehövligt eftersom vi hade cyklat 5 mil i högfart och hade ca 4-5mil kvar till Sala. Vi tog oss till Sala och hälsade på hos Leos syster Cecilia. Där blev vi dock inte så långvariga eftersom de skulle åka bort och vi skulle ju cykla hem också. Vi tog vägen över Tängbo-altuna-fjärdhundra hem. Och så klart stötte vi ju på världens regnskurar på vägen hem! Men då visste man ju i alla fall att man var på väg hem så då stod man ut :)

Vi samlade ihop 15 mil och cyklade i ca 6h 25 min om man räknar bort stoppen :) grymt jobbigt men ändå kul! Grymt nöjd att jag orkade hålla sånt högt tempo hela vägen! :)

Idag blir det dock bara vila tror jag. Är ganska grått och trist ute så det visar sig :)

Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback