Midsommarafton

Jag vet, det är dåligt med uppdateringar. Men det är för att jag jobbar min drygperiod just nu.
Men jag tänkte i alla fall att jag skulle berätta lite om helgen. Midsommarafton bjöd på jobb 07:45-17.15 och sen åkte jag ut till Tängbo och firade kvällen med Ls familj. Riktigt mysigt, även om jag ibland saknar min egen familj. Men jag orkar heller inte flänga runt överallt. Sen skulle jag ju jobba hela helgen så jag skulle ändå inte hinna åka till Fagersta. Så istället njöt jag av att tillbringa kvällen i Tängbo. Vi käkade grillad lax med massa gott till, samt att de dansade runt midsommarstången och jag gjorde en söt liten krans till Chippen :)
 
Natten spenderade jag och Leo i vårat tält. Vi ska ju ha det på gotland så därför var det bra att testa ta upp det några veckor innan och kontrollera så det inte fått några hål eller liknande. Chippen älskar verkligen att tälta! Han sprang fram till tältet direkt och satte sig framför ingången! Jag ser VERKLIGEN fram emot Gotland vecka 30. Kan det inte bli v.30 typ NU? fast samtidigt vill jag inte att det ska bli det för då är ju sommaren snart slut :/
 
Ja,ja! Ha en fortsatt bra dag. Idag blir det jobba 15-22.15.
 
 
Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback