Tisdag

God morgon världen! Det är tisdag. Idag ska jag jobba 11.30-22.15. Lång dag med andra ord. I morgon ska jag åka med hunden till veterinären och se om jag kan vaccinera honom samt ringa Gotland och boka vår cykelsemester.

Tyvärr har jag blivit förkyld :/ men det var väntat då jag inte var 100% när jag cyklade halvvättern. Men jag valde att göra det i alla fall och det gick ju bra :)

På fredag är det vätternrundan för leo. Nästan lite smått avis såhär efter halvvättern. Gud vad jag älskar cykling. Det är tusen gånger roligare än löpning. Även om jag tycker om löpning med. Nu väntar minst 1 lopp till. Ride of hope. Jag ska köpa mig en ride of hope tröja så att man stödjer barncancerfonden lite grann :)

Nog om det. På fredag kommer bästa Linn hit! Blir att partaja och ha det lite skoj :) längtar. Tror denna vecka kommer bli toppen!

Puss

Bjuder på en bild från förra helgen när vi cyklade till Leos syrra. Elly pyntade min cykel med blommor hihi. Har klippt bort henne från bilden då jag inte vet om jag får lägga upp bild på henne :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback