2013 kommer bli bra

Ser fram emot 2013 faktiskt. Hittills har året varit jättebra! Halvvasan var över förväntan. Nu ser jag fram emot London nästa vecka, fjällvandring i maj, halvvättern, halvvansbro, cykelsemester på Gotland och alla lopp jag ska springa.

Sen såklart försöka ta vara på mina vänner och umgås så mycket jag kan med dem. Det blir ju inte alltid så ofta när man jobbar varannan helg. Men jag försöker alltid ta tid till att umgås regelbundet med mina vänner. Jag har tappat så många människor genom åren av olika anledningar. Man måste verkligen ta vara på sina vänner och visa uppskattning. Man kan inte alltid bara ta för givet att de ska finnas där för en i vått och torrt om man inte ger något tillbaka!
Jag hoppas att ingen tar mig för givet, fast jag har ju i och för sig blivit lurad och utnyttjad förut. Men jag försöker alltid att se det bästa i alla. Kanske kan vara naivt av mig men på den vägen har jag lärt känna många fina människor.

Jag sitter och drömmer mig bort och önskar att jag bara kunde resa bort någon fjärran stans. Har flera bekanta som antingen varit till taihland och red runt länderna runt där eller åkt till Australien, nya Zeeland, USA, Kina osv. Grymt avundsjuk! Önskar att jag vann typ 100 tusen så att jag också kunde ha råd att göra resan i mitt liv!

Men drömma kan man ju?

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback