Byta hårfärg?

Sitter och kollar på gamla bilder på mig själv. Dessa är tagna ett år innan jag och Leo träffades. Så de är nästan 4 år gamla. Där var jag blond. Ibland funderar jag på att bli blond igen. Är så otroligt trött på alla Loreen liknelser som jag får kastade överallt. Herregud det var ju ett år sen hon vann. Borde hon inte vara typ bortglömd nu och alla dessa liknelser borde vara borta? Men nej, jag får fortfarande höra att jag är så himla lik Loreen. Grymt tröttsamt. Nej jag måste göra något med min hårfärg. Kanske inte lika ljus som jag var här. Men kanske typ pärlblond eller någonting?
Man kanske borde rådfråga med frisören och se vad de tycker? Mitt hår kanske inte alls pallar att bli så här ljust igen. Men det kan nog absolut vara värt att prata med dem. Någonting måste jag göra i alla fall!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback