Fantastisk dag

Torsdag i all ära. Var trött som bara den när klockan ringde 05.00. Men jag tog mig upp, åt min morgongröt och cyklade till jobbet. Men efter morgonkaffet kände jag mig som en helt ny människa. Hela dagen har faktiskt varit jättebra! Slutade jobba klockan ett, drog till Ica och hämtade ut mitt paket från fitness guru och tog sedan ut hunden på en helt underbar solskens promenad.

Kvart över tre mötte jag upp Karin för en löprunda på 6,7km! Grymt skönt! Helt perfekt löparväder och inte kände jag av skavsåret heller. Grymt nöjd!
Mitt nya proteinpulver var överraskande gott också. Mjölkchoklad smak. Funderar på att köpa hem en smak till bara för att kunna variera. För visst kan det väll bli för mycket choklad i ens värld också :)

Fick i alla fall pannkakor till middag idag. Inte det nyttigaste i världen men grymt gott! Älskar pannkakor och har alltid gjort :)

Nu ska jag kolla på lyxfällan innan jag sover. Håller på att buda på massa saker på tradera också. Kan liksom inte låta bli :)

Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback