I morgon smäller det.

Sitter och torkar efter lite BUS. Känns otroligt trevligt att se den vita albinohyn försvinna och bli gyllenbrun. Åker ju till England i morgon. Bilen går 04.30 från Enköping och flyget går runt 7-8? Jag kommer inte riktigt ihåg. Blir första gången som jag besöker Arlanda också. Jag brukade ju alltid flyga från Västerås med Ryan air. Men nu blir det norwegian. Måste verkligen ta mig i kragen och börja packa. Måste även fixa i lite musik i min mp3 så jag inte bara måste lyssna på mobilen. Går ju så mycket batteri då. Jäkla Iphones. Inte ens en dag håller de ju.

Jaja nog om det. Har absolut inte tid att sitta här och uggla. Packa var det ja! Kom igen nu Elin din lata jävel!!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback