Konkurs rea.

Jag och Karin fick tips av mamma att det var konkurs rea på Usports i Västerås. 30% på allt i butiken oavsett reapris eller ej. Så vi drog självfallet dit för att se om man kunde fynda något.
Och faktiskt jag hittade en hel del fynd. Har länge behövt ett par riktiga kängor till fjällvandringen bland annat. Jag hittade ett par skor som kostade typ 1398kr på rea, men så fick jag ju 30% på dem. Fyndade även en gul cykeljacka, ett par envärmare, armvärmare, en blå löpartröja och ett tallrikskit till vandringen. 2036kr :) kan absolut inte klaga!

Fick även tag i ett par gröna tygskor på köp och sälj, Enköping.

Nu på. Kvällen drog vi och deltog på cirkelgymmet. Jaja nog om det. Nu ska jag snart sova :) är jättetrött.

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback