Lite motivation och några visa ord på vägen

God morgon bloggen. Känns som att jag kommit igång igen och börja uppdatera lite oftare. Det går lite i vågor det där med att uppdatera bloggen. Förlåt för det. Men ibland har jag så mycket annat för mig så att jag helt enkelt inte har tid. Igår myste jag och Leo genom att laga lite mat tillsammans. Jag hade köpt oss en gjutjärnsgryta från skeppshult så den var vi ju såklart tvugna att inviga med en italiensk köttfärssås med spagetti :).
 
Men det var faktiskt inte det jag egentligen hade tänkt skriva om. Hittade dessa bilder på Google, och jag kände att jag behövde dela med mig utav dem.Till alla er underbara människor där ute. Ensamma, inte ensamma. glada, inte glada. Ta vara på livet. Det är så otroligt kort. Man vet inte vad man har förrän man förlorat det och då är det redan försent! Gå inte runt och känn ilska, visa kärlek. Make peace not war <3                                                                            
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback