London kort resume

Har inte uppdaterat något om londonresan då jag haft fullt upp med jobb sedan jag kom hem från England, och tyvärr har jag fått alldeles för lite sömn samt att jag håller på att bli sjuk :( blöö!
Men men, ska försöka hålla detta ganska kortfattat ändå. Annars kommer inlägget bli milslångt.
 
Klockan ringde 03:45 på onsdag morgon. Denise och hennes pappa skulle komma och hämta mig klockan halv fem! Vi landade i ett ganska kallt London tidigt på morgonen. Blev lite shopping i Victoria i väntan på att få checka in på hotellet. Vi valde att gå ut på kvällen på en klubb som hette Roxy efter att först ha supit lite på hotellet. Helt galen men grymt rolig kväll. Vi var hemma runt fyra på morgonen fulla som kastruller.
Därför kanske det inte var så konstigt att största delen av torsdagen spenderades i sängen? Men någon gång på eftermiddagen drog vi faktiskt iväg till Primark för att spändera lite pengar :) Går ju inte att klaga på det liksom!!
 
på fredagen besökte vi även Wanner Bro studio (stavning?) där de spelat in Harry potter! Grymt kul upplevelse när man sett alla filmer och läst alla böcker :) efter det åkte vi hem till min syrra och kollade in hur hon bor. Där fick vi även träffa Saskia och hennes föräldrar. Sjukt grymma människor!! vi en klubb som hette Propaganda. Efter den kvällen kom vi inte hem förrän 5 på morgonen hahaha!!
 
Lördagen spenderade jag och syrran tillsammans i Camden på en marknad (denise var jättesjuk stackarn). Tanken var att vi skulle tatuera oss men studion hade inte tid denna dag. Så vi skulle återkomma på söndagen tyckte dem.
Det var SVINKALLT!! men grymt kul att se Camden, fanns hur mycket som helst att titta på!! Handlade lite saker på marknaden :)
 
Söndagen bjöd på Camden åter igen eftersom Denise också ville se Camden och besöka marknaden osv. På kvällen drog vi till Angus Steakhouse och käkade VÄRLDENS godaste ribbs med strips och coleslaw! Det kan man verkligen inte klaga över :) hihi!
 
På måndagen spenderade vi åter en vända på Primark innan det bar tillbaka till Sverige! :)
 
Blev en grov resumering av resan men man orkar inte skriva hur mycket som helst och riktigt så intressant kanske det inte är för er haha :)
 
bjuder på några bilder. Denise och Emelie har fler. :)
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback