Löprunda och fredagsmys

Fredagar i all ära. Först kort jobbpass på 5h. Efter det en mycket skön löprunda med Karin. Ganska kall men ändå grymt skön! Tycker om att springa med Karin. Vi håller alltid ett jämt tempo! Hoppas hon lär sig långdistans så att vi kan börja springa långlopp tillsammans. Får väll successivt öka henne distans varje gång ;) hihi!

Kvällen spenderades i alla fall ensam då min kära sambo hade supit från elva och sedan skulle fortsätta supa ute hos Gustav :) inte mig emot då jag spar mig från supande fram till England! Så för mig blev det en sallad, ett paket vindruvor och ett paket jordgubbar. Inte mig emot hihi :)

Blev även en wellness tidning att bläddra i. Kände mig som värsta fitness människan när jag var på Willys och handlade. Handlade sallad från baren, två keso, ett paket kalkon, vindruvor, jordgubbar och en wellness tidning ;) haha!


Jaja nu ska ja upp och äta frukost innan jag ska gå till jobbet. Karin och jag ska simma ikväll och det ska bli väldigt roligt :) sen lite ut och dansa !

Woop Woop




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback