Lördag

Jobb i kuntjänst 08.30-16.
Sedan en simtur med Karin i simhallen. Tanken var att kvällen skulle spenderas hos mig vid åtta och Sen ut på krogen men alla banga utom Karin så vi hade en trevlig myskväll hemma hos mig istället med naturgodis, popcorn och Ramlösa :) inte fyskam det heller.

Idag ska jag jobba igen. 15-19.30
Så det blir ingen träning idag. Vill ju hinna umgås med min kära kära pojkvän lite innan jag far iväg till England också. För sen på tisdag jobbar jag ju 12-21 tror jag och sen åker jag runt 04.00 natten mellan tisdag och onsdag!!! Härligt!
Hoppas verkligen att vi har tur med vädret som förra året jag var där. Även om det ser lite mörkt ut just nu. Men det visar sig :)

Redan varit ut med hunden och klockan är bara åtta. Vad är sömn nu för tiden? Ingen aning!

Jaja ha en bra söndag!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback