Måndag vecka 11

Det är ny vecka igen. Måndag åter igen.
Började dagen med jobb 7-10. Detta pass har jag en gång i månaden. Efter jobbet tog jag en löprunda på 8,2km. Tog mig 48:46minuter och det kändes helt okej med tanke på att jag inte sprungit så mycket på länge. Har tänkt att jag ska springa åtminstone 1 gång i veckan nu. Gärna 2 gånger om jag får till det.

Det är verkligen toppenväder ute. Man ska absolut inte klaga även om det är ganska kallt ute. Men solen har faktiskt börja värma en hel del. Så otroligt härligt. Har i alla fall tagit en promenad med Karin också. Vi gick till skolparken och lät hundarna leka lite. Det är alltid så kul att se dem springa runt och leka.
 
Ikväll blir det gymmet tillsammans med Karin också. Man måste ju passa på och träna när man är frisk och kry.
Har ju faktiskt klarat mig undan förkylningar än så länge. Så jag tänker köra på med träning tills min kropp säger annat. Är ju så himla skönt att träna också. :)

Sen vill man ju komma i form till Vårruset i maj!
 
Jaja, nu har jag inte tid att sitta här. Ska börja med mat. Ska försöka slänga ihop någon köttgryta :)
 
Puss på er!
 
P.s böt till en ny design idag. Kände för lite förändring!
Finns massor med gratisdesigner på designadinblogg.se :)
 
 
Suttit och kollat på valpbilder på chippen idag. Åh lycka!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback