Måndag

Jaha då var min lediga måndag över. Klockan är snart tio och det är verkligen dags att sova. Borde egentligen lagt mig redan vid nio då jag ska upp kvart i sex i morgon. Men blev liksom inte så haha. Nåväl. Jag var ju på morgonjympan i morse och efter det blev det att gå en solskenspromenad med hunden. Riktigt härligt väder. Känns som att våren är påväg med stormsteg?

Blev i alla fall ett gympass på kvällen också tillsammans med Karin. Bara ben och rumpa denna gång! Tog i lite hårdare än jag hade tänkt mig men riktigt skönt att få trötta ut musklerna ordentligt. Blev både squats, deadlifts och mycket mer.

Nu på kvällen käkade jag keso med apelsinbitar i till kvällsmat. Mitt proteinpulver från fitnessguru har fortfarande inte kommit från posten i Uppsala!!! Hoppas det kommer senast på onsdag annars kommer jag bli tokig!

Nog om det. Nu ska jag sova. Jobbar 7-17 i morgon. Sedan blir det spring-cross på gymmet :)

Bjuder på lite motivation på vägen :)

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback