Nu kan våren komma

Längtar till våren.
Jag vill ha vitsippor och tussilagos och ljummen värme och kunna vara utomhus utan att ha mössa på mig.
Jag längtar till påsken, för faktiskt så är den rätt mysig på något vis. Fast att påsk inte är något direkt speciellt.
Men faktiskt, måla ägg, påskgummor, träden som sakta börjar blomma, påskliljor, ja jag älskar det faktiskt. Nästan mer än jul eller midsommarafton!
 
Nu är ju Halvvasan över, och leo har åkt öppet spår. Så nu kan våren komma med storm! Det är dags att ta i tu med både cykelträning och löpträning om man ska få någon rätsida på saker och ting inför halvvättern och de kommande löparloppen :)
 
Jag ser fram emot 2013 faktiskt. Starten har varit riktigt bra än så länge så nu kan det ju bara bli bättre hoppas jag. Vill inte behöva hantera några jobbiga saker i år. Tack men nej tack. Bara bra saker nu okej? Tack så mycket på förhand haha :)
 
Nu måste jag dra till jobbet :)
 
PUSS
 
hittade denna gamla bild. Saknar att mitt hår var så långt och tjockt en gång i tiden. Baksidan med att färga och hålla på för mycket tyvärr :/
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback