Nya lärdomar och underbara vänner.

Fredagen bjöd på jobb i sedvanlig ordning. Denna gång fick jag stå en del i kundtjänsten vilket kändes väldigt roligt. Vill ju lära mig något nytt och kundtjänsten kräver ett ganska kvickt huvud och stresstålighet!
Fick lov att jobba över till 17.45 istället för 17.00 men det gjorde inte mig något. Klockan sex for jag, matte, Leo, Martin och Anna-Sara till Uppsala för att käka på Java som är en kinesisk restaurang. De har bufféer där som man kan välja mellan wook som man fick välja ihop själv av massa råvaror och sen wokade dem ihop det på plats :) de hade även en suhibuffe! Hade en riktigt trevlig stund med dessa fina människor :)

Alltid trevligt med en stund med vänner :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback