Söndagar i all ära

Igår hade vi lite tacomys med melodifestivalen tillsammans med Karin och matte. Grymt trevligt. Vi käkade även morötter och gurka med dipp samt att jag gjorde smoothie till efterrätt :) synd att klaga!

Idag har vi varit i Fagersta på kalas hos pappa. Pappa fyller år idag och det måste ju självfallet firas. Han fick två teleskopgrillspett, ett eldstål och en jakt&fisketidning samt en påse vinnergummi :) I gengäld fick vi mat samt tårta :)

Nu på vägen hem käkade Leo och jag mat på la Stella i Fagersta. Kände mig lite smått nostalgisk. Tänk så många gånger man suttit där med vännerna och ätit mat och snackat skit. Saknar sånna tider ibland. Men glädjs verkligen åt de vänner som jag har idag. Det är fantastiska människor!

Ibland känner jag en viss saknad till de man hade omkring sig förr i världen. Men antar att de helt enkelt inte var menade att finnas i mitt liv eftersom de inte gör det längre. Allt tycks ha en slags mening?
Jaja nog om det!
:) har varit en bra dag i alla fall :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback