Söndagar i all ära.

Jobbhelgen är över. Vart tog tiden vägen? Tyckte jag nyss var uppe i Dalarna och åkte Halvvasan! Veckan har varit intensiv men otroligt händelserik. Men nu ska man varva ned och återgå till vardagen igen. Kanske försöka se till att få jobba lite extra inför Englandsresan den 20onde mars! Räknar ned dagarna tills jag och Denise far iväg. Bo på 4 stjärnigt hotell och dessutom träffa kära systra min <3 längtar massor!!

Nu ska jag ta och äta kött och potatis som min kära Karl spisat ihop!

Såg förresten Vasaloppsstarten i morse. Fick lite småångest eftersom jag sagt att jag ska åka öppetspår nästa år! Har jag tagit mig vatten över huvudet? Jaja den står med på min bucketlist tillsammans med alla de svenska klassikerna så jag måste ju göra dem nu när jag har chansen eller hur? ;)

Puss på er!

Ps dagens frukostar och dagen lunch idag på bild ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback