tängbo

Lite bilder från måndag kväll i tängbo. det var supervackert. solen försökte ta sig igenom dimman och pållarna njöt av att tugga på sin mat.
försökte ta kort på det med mammas digitalkamera men tycker inte alls att det gör verkligheten rättvisa.
Borde verkligen börja ta lite mer kort med min systemkamera. Det var alldeles för länge sedan jag använde den. Men känns inte som att enköping är så fotogenisk som Fagersta var. Eller så kanske är det jag som tappat min känsla för fotografering. Vad vet jag :)
 
Jag minns när fotografering var det bästa jag visste. Tillsammans med att skriva. Antar att man kanske helt enkelt tappar tiden och energin för en del saker med tiden. Eller har jag tappat förmågan kanske? Växt ifrån den helt enkelt.
Mycket funderingar. Men strunta i dem. Njut av dessa bilder istället :)
 
Puss
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback