Tre år

Kan knappt förstå att tre år har gått sedan jag blev tillsammans med Leo. Tiden går verkligen fort när man har roligt visst är det väll så? Och att vi skulle komma att få ett så bekymmerslöst förhållande? Vilken fantastisk känsla!! Det är grymt sällan som vi bråkar, om vi ens har gjort det på riktigt någon gång?
Anser absolut att man ska ventilera ibland. Annars kan små saker komma att bli stora. Men hittills har vi inte haft någon anledning till något storbråk!

Men nog om det. Älskar denna fantastiska människa över allt annat på jorden och jag kan inte ens föreställa mig mitt liv utan honom. Så fort vi är ifrån varann så saknar jag honom och när vi är tillsammans blir jag alldeles pirrig och varm inom bords.

Fantastiska du <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback