Ute dag, fika, sol, varmchoklad och hundbus

LLedig dag, har redan hunnit vara på gymmet. Sen drog jag hem, städade och donade hemma innan jag drog ned i tvättstugan och la i tvätt. Sedan möttes jag och karin ute på gräsplätten för en fika med lite varmchoklad och frukt medans våra vilddjur fick leka av sig lite! Vilket otroligt underbart väder det har varit idag. Tyvärr har jag varit tvungen att spendera största tiden hemma eftersom jag hade tvättstuga och så. Men jag har haft balkongdörren öppen när jag varit i lägenheten och det har varit riktigt skönt. Synd att det blåste lite bara! Ikväll blir det att simma i badhuset med Karin och Denise. Första gången jag någonsin ens är in i Enköpings badhus xD haha illa!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback