Vad är sömn?

Förbaskade valp.
Ibland hamnar han ur rutinerna och blir kissnödig mitt i natten. Han kan ibland vakna på natten, bli uttråkad och äta ben och då också dricka massa vatten. Så i morse började han gnälla vid fyra. Fick lov att offra mig som vanligt och gå ut med honom. Somnade om igen vid halv fem. Kvart i fem ringde Leos klocka.
Sen vid halv sex var chippen nödig igen, men då hade tydligen Leo försovit sig så enligt honom skulle han inte hinna gå med hunden. Jaha försökte tappert somna om men Chippen gnällde konstant så var bara att ge upp drömmen om att få sova ut då jag inte börjar förrän nio! Nu kan jag omöjligen somna om igen. Men hunden är ju nöjd i alla fall. Vad gör man inte för sina djur? Leo kom hem vid elva igår efter badmintonen så jag har sovit alldeles för lite emot vad jag skulle behövt.

Var ju i alla fall på cirkelfys igår med Karin. Vidrigt pass men kommer nu bli en onsdagsrutin :) härligt!

Ska väll försöka få i mig frukost nu. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback