Familjelivet

Detta år hoppade jag allt vad Halloween heter och koncentrerade mig istället på släkten. 
Kära farmor fyllde 75 år! Så vi var där på kalas och åt smörgåstårta och fikade lite.
På kvällen blev det sedan en tur till gammelfarfars grav och tända lite ljus och skänka en extra tanke till de som inte längre finns med oss.
Vad är väll en kväll med sprit och vänner när man kan spendera kvällen med sina nära och kära istället? 
Aldrig förr har familjen varit så viktig för mig som den är nu! Kanske för att relationen till min familj och mina släktingar är så himla bra? 

Hur som haver så har jag haft en toppen helg.

Summering :
Fredagen var det lite mys med Karin. Kyckling Wook, brieost, päron och skumpa. 
Lördagen var det kalas hos farmor och övernattning hos pappa och Yvonne.

Idag, söndag, har det varit kamning av vovve, promenad och snart lunch med Yvonne innan hemfärd :)

Härligt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback