Hälsomässan i Älvsjö

Allt för hälsan gick av stapeln den 7-10onde november! Riktigt trevlig mässa som givit mig mycket inspiration och motivation! 

Gjorde dock ett fett-test igen som förra året och det visade sig att jag förlorat muskelmassa och ökat i fettmassan. Jag förstod att det var så även om jag hade samma vikt. För träningen har inte varit med mig sedan semestern! Men nu är ja tillbaka på banan och nu ska jag bli mer fitt än jag någonsin varit! Jag måste verkligen ladda inför klassikern 2014! Samt mitt nya jobb som frysansvarig på Coop! Jag måste bli bättre på det här med mat! Jag tror och vet att det är där jag faller alla gånger. För träna gör jag. Men maten är fel fel fel! Så nu är det slut på socker och annat onyttigt. Jag ska bara unna mig bättre saker och jag ska verkligen bli bättre på maten! (Hur många gånger har jag sagt det? Haha) nåja, nu ska jag ut och gå med vovve och sen jobba 10-18! 

Puss 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback