Lång väg att gå!

Vilken dag! Fullt upp minst sagt!
Gick upp klockan sju, började med en morgon promenad med vovven innan jag drog till simhallen för min 1500m bröstsim!

Efter det drog jag hem, städade, diskade och gjorde tacopaj så att den skulle finnas i kylen när Leo kom hem från jobbet!

Klockan 14 drog jag till Friskis och Svettis för att jobba 14-18. 17:30 drog jag dock till cirkelfysen och deltog där! 
Vilket sjukt jobbigt pass Mats hade kommit på denna gång! Men man är alltid lika stolt över sig själv när passet är över! :) det är en av de stora anledningarna till att jag älskar cirkelfys! 

På måndag ska Mata ha ett extra pass eftersom Sofie är på semester. Då ska han ha sitt jobbigaste cirkelfys-pass! Woopa! 

Nåväl! Jag har en lång väg att gå i min personliga utveckling och jag är så glad att jag kommit igång igen! 
Jag vill ju vara i min allra bästa form när det är dags att ta tag i klassikern nästa år! Det kommer bli min största utmaning någonsin och jag hoppas verkligen att jag klarar den! 

Det återstår att se men jag kommer i alla fall ge mitt allt! 

Ge aldrig upp! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback