Min resa!

Min resa har börjat. Mot mina personliga mål styr jag min väg. Jag har börjat vandra mot en förändring, mot diciplin och mot vilja! 

Jag ligger i sängen. Ska alldeles strax gå upp och ta mig en celsius innan det blir dags för en powerwalk med jycken! 

Sedan väntar det jobb 10-17. Men har tänkt gå dit till halv tio och vara med på fredagsmötet! Är alltid bra att uppdatera sig om vad som händer med bygget och så nu när det börjar lida mot sitt slut!

Igår var det halloween! Vi hade matte här för lite middagsmys samt att jag färgade hans hår svart :) 

I helgen är det alla Helgona och jag ska se om jag har möjlighet att besöka gammelfarfars grav och lämna något ljus! I vilket fall som helst så vill jag gå dit och kolla på alla fina ljus som kommer vara tända på lördags kvällen :) 

Nej nu blir det den där promenaden!

Puss

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback