Äntligen!

Äntligen har jag släppt på plånboken (eller mina födelsedagspengar) och köpt mig mina 2xu byxor som jag så länge trånat efter! Jag tycker dem är otroligt sköna och jag hoppas de ska kännas bra när jag ska ut inspärrat och springa! Måste försöka inviga dem snart.

Något annat roligt är att jag har anmält intresse för attests i receptionen på Friskis och Svettis! De ska höra av sig till mig när de vill att jag ska komma och prov jobba! Det är ideellt förstås så man får inget betalt men jag tycker det är en trevlig erfarenhet och man kommer ju in lite i föreningen och så :)

Ska teckna nytt gymkort när jag kommer hem från London då mitt gymkort gått ut. I vinter ska jag träna massor!

Jag är taggad :) 

Kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback