I morgon bär det av!

Japp, i morgon bär det av. Mot London. Det är blandade känslor inom mig. Jag har längtat efter att få paketering jag saknar min syster samtidigt som jag alltid tycker det är jobbigt att åka hemifrån! Men det är nyttigt att åka hemifrån ibland. :) dock så har jag inte ens börjat packa än!! Så typiskt oss Larssons? Allt i sista sekund hihi ;)

Kommer nog få grym resfeber i morgon! Det är alltid nervöst att flyga! Speciellt med Ryanair! Men vad gör man när man får presentkort av mamma från dem? ;)

Nåväl, har tränat mage 1 timme här hemma! Nästa vecka ska jag komma igång med träningen igen på riktigt! Då blir det även tecknande av nytt gymkort och då är det slut med latheten som uppstod efter att halvklassikern tog slut! 

Jag har mål jag måste nå och det kommer bli radikala förändringar i kost och träning!

Nej nu blir det tonårsbossen och sen en kvällspromenad med hunden!

Nej just ja! Jag har glömt berätta att jag kommer börja jobba i receptionen på Friskis och Svettis! Det är ett funktionärsjobb och det är ideellt. Men jag ser det som en kul erfarenhet och en chans att lära mig nya saker utöver mitt jobb på Coop :) 
Det kommer bli grymt roligt!! 

Puss och kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback