Några små ord.

Här är jag, Elin Larsson, en tjej på snart 24 år. Och jag måste bara få tala om vilken lyckligt lottad människa jag är.
Att ha privilegiet att ha så många fantastiska människor omkring mig. Att det faktiskt finns så många, många människor som bryr sig om lilla mig. En helt vanlig tjej.
 
Vi människor siktar alltid så högt, vi har så höga mål och så stora drömmar att vi ibland glömmer bort att det de små sakerna som kommer finnas längst i minnet, att det är dem sakerna som kommer betyda mest med tiden.
 
Jag är lyckligt lottad som får dela de små men betydelsefulla stunderna med de allra bästa människorna. NI är guldvärda precis som ni är. NI är unika på era egna vis, och därför håller jag om er extra hårt.
 
I en värd där vi förväntas klara av så många saker. I en värld där man förväntas vara på så många vis. I en värld där man ibland glömmer att stanna upp, och uppskatta det man redan har omkring sig, istället för att ständigt söka efter mer. Det är i denna världen man måste ta vara på sina nära och kära. Vänner är det viktigaste man har efter familjen. De är dem som kommer stå vid din sida oavsett vad. De är dem som kommer lyfta upp dig när du har fallit och det är dem som kommer att dela de viktigaste ögonblicken i ditt liv.
 
Här ligger jag på sängen, Elin Larsson, en helt vanlig tjej, lyckligt lottad att ha världens vackraste människor omkring mig. Jag har präglats utav mina vänner, precis som de präglas utav mig. Och när helst livet känns ovist och svårt, så vet jag att dem går på vägen med mig. Även om vi är i olika stadier, även om vi har olika mål, så vet jag att vi går vägen tillsammans.
 
Ni är det viktigaste jag har! <3
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback