Ny vecka, nya tag.

Måndag, nya tag. I lördags vart det alldeles för mycket vin. Men detta var årets sista riktiga utgång. Ja, fylla alltså. Nu går jag in i träningsläge och jag tänker inte förstöra min träning med alkohol eller massa sötsaker.
Jag vill verkligen bli av med det där sista gäddhänget, få en fastare rumpa och så vidare.
 
Det är roligt med träning, dock är jag en hopplös periodare, och det är något som jag måste jobba på. Jag vill få in detta i en naturlig rutin i min vardag. Få in så mycket träning som möjligt utan att det känns ansträngt och jobbigt. För mig ska träning vara roligt. Varför ska man hålla på och plåga sig själv när man kan få det till något roligt och något som man gör frivilligt?
 
Idag ska jag till Västerås och träffa mamma. Ska kolla på en baddräkt att ha i simhallen. Har märkt att det inte går så bra att simma med vanlig sommarbikini (om man inte vill visa halva rumpan och brösten för hela simhallen. Bara en själv som bryr sig kanske? Men känner mig i alla fall begränsad av att jag inte kan skjuta ifrån ordentligt när jag vänder och så för att bikinin åker ned.
 
Jag gick upp tidigt idag för att simma innan jag ska till Västerås. Men då öppnar inte simhallen förrän tio på måndagar??? Vad sjutton?? Nå väl jag får simma på onsdag istället.
 
Ikväll blir det i alla fall Cirkelfys på friskis och tisdag har jag inte bestämt om jag ska styrketräna eller gå på Crossen? Återstår att se! :)
 
Måste planera in ett styrkepass med Karin i alla fall! Man kan tycka att när vi går på samma gym så borde vi kunna träna oftare ihop. Men vi har lite olika dagar som vi gör olika saker så ibland krockar det tyvärr haha :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback