Paris

Drog ju till London för att träffa min syrra och spendera några dagar i London. Men det blev verkligen inte alls som jag hade räknat med haha! Hade ju tänkt mig lite vila och lite lugna dagar utan några direkta planer. Men när jag kom hem till syrrans lägenhet 24 på kvällen så tvingar hon mig att öppna min försenade födelsedagspresent. Den lilla rackaren hade köpt tågbiljetter och bokat hotell i PARIS!! Mitt absoluta drömresmål.
 
Jag blev förstås superglad. Vi åkte 04:30 (engelsk tid) med tåget och var i Paris vid nio snåret :) (paris tid)
 
Vi tog oss igenom alla de viktigaste turistmålen som Louvren med mona-lisa, triumfbågen, eiffeltornet m.m.
Vi besökte också en sjuuukt stor park som var jättefin! Vi käkade lyxiga middagar och köpte massor med turistskräp som självklart är ett måste.
Finns massor att skriva men jag låter bilderna tala istället. Tog typ 300 bilder men så många bilder tänker jag självfallet inte lägga upp. Så jag nöjer mig med att ladda upp några stycken bara :)
 
PUSS
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback