Trainingmode ON!

Ja nu känner jag mig grymt taggad med träningen. Fått nytt gymkort eftersom jag börjat jobba 4h i veckan på Friskis och jag har precis tecknat ett årskort på simhallen för friskvårdsbidraget på jobbet! Så nu har jag alla förutsättningar för att kunna träna som bara den! 
Det känns grymt bra.

Igår var jag på Friskis och körde 1h mage och 30 min rumpa. Klarade 105 squats med en 12kg kettlebell:) delade dock upp det i 15x7set :) men är i alla fall nöjd! 

Idag startade jag dagen med simning. Simmade 30st 50m vändor. Så jag har haft en toppen start på dagen! 

Nu ska jag äta chili con Carne från igår och sen jobba 12-17! Ikväll blir det hemmagjord pizza. Kan inte klaga allt för mycket! 

Kram 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback