15 km

Igår hade jag planer på att ut och springa 15km. Måste ju testa inför Lidingö 15km. Det gick helt okej. Sprang på ca 1h 34 minuter. Så det känns ju som att man åtminstone kommer fixa loppet! 
Sprang lite blandad terräng med både asfalt, eljusspår och skog! 

Något som jag i alla fall kommer köpa inom närmsta framtiden är ett vätskebälte så att man slipper behöva stanna och dricka vatten! 

Kommer nu försöka springa 15km i alla fall 2 gånger till innan loppet. Kanske kör någon milsrunda också. 

Igår var det i alla fall helt fantastiskt underbart löparväder. Inte för varmt, inte för kallt och de nästan vindstilla. Musiken pumpade i öronen och kruset knastrade under fötterna. Vid sådana här tillfällen så minns jag helt plötsligt varför jag älskar löpning. 
Jag har inte alls känt mig motiverad för att dr ut och löpa på ett tag. Men nu när hösten närmar sig så kommer motivationen sakta tillbaka! Det är mycket skönare att springa på hösten helt enkelt! 

Snart kommer jag också att teckna ett nytt gymkort och då blindhet hårdträning igen! Tappat alldeles för mycket under semestern då jag var sjuk och nu känns det tungt att komma ifatt igen!

På tal om träning så ska jag köra lite armar här hemma nu :)

Puss 

Satt ihop ännu en inspirationsbild :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback