6 dagars veckan väntar!

God morgon svenska folket. Klockan är snart 6. Jag är supertrött och försöker piggna till med en kopp kaffe innan jobbet. Tackar Gud för kaffe-maskinen vi har på jobbet!

Denna vecka är det sexdagarsvecka återigen. Bara att försöka tagga och ha en positiv inställning! Det är ju mycket spännande saker som händer på mitt jobb just nu i samband med ombyggnaden :)

På onsdag ska jag dock bara rå om mig själv (min enda lediga dag). Det kan jag behöva :)

Dock behöver jag springa 15km någonting innan Lidingö 15km :O har ju inte sprungit så långt en enda gång!

Tjejmilen var det i lördags och jag sprang på 57 svettiga minuter! Tror nästan att det var 24 grader varmt när vi sprang :O men jag nådde åtminstone mina mål även om jag sprang långsammare än förra året :)

Nåja! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe :)

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback