Älskade hund.

God förmiddag.
Vilken fin dag det är ute. Man kan omöjligen bara sitta inne en sån här dag. Även om man är ledig och normalt sätt brukar jag ägna min lediga onsdag till att bara sitta framför tvn och kolla på film och njuta av att inte göra någonting. Men idag var min kära hund överbusig och hade så mycket överskottsenergi så vi var ju bara tvugna att gå ut och njuta av höstsolen. Det är grymt kallt ute nu. Det var faktiskt frost på gräsmattan i morse när jag släppte ut Chippen. Brrr. Typ +3 grader ute. Det är verkligen höst ute. Jag älskar det. Trots kylan så älskar jag hösten.
 
Jag passade på att lufta kameran lite och ta lite kort på min älskade vovve.
Tänka sig hur stor han blivit sen vi tog hem honom den 1a september 2012.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback