Besviken och förvirrad.

Var ute och sprang i Fagerskogen med Leo ikväll. Ville springa ett lugnt milpass inför Tjejmilen på lördag. Dock tog jag i mer än jag räknat med men det kändes ändå bra. Fram till sista kilometern. Helt plötsligt ur det blå blev jag tvungen att kräkas?? Jag hade inte känt mig dålig någonting innan. Trött visst, men inte överdrivet andfådd och inte illamående.

Kräktes två gånger den sista kilometern. Så grymt besviken även om jag kom under timmen. Varför hände det???
Antar att jag kanske inte hämtat mig riktigt efter att jag varit sjuk? Fast det gick ju till och med bättre på blodomloppet för en vecka sedan! Kanske något jag ätit?
Fast jag vet inte, åt en mugcake i morse, chili con carne till lunch och ostpasta med valnötter till middag! Känns inte som något konstigt?

Tog i alla fall en proteinshake när jag kom in och sen har jag fått i mig lite vattenmelon och vindruvor till kvällssnack. Nu ska jag försöka sova för i morgon jobbar jag 6-15. I morgon tänker jag dricka måltidsshake när jag går med hunden så kanske magen blir gladare?

Sov gott nu alla ni där ute så hörs vi!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback