Det där med att prioritera!

Har i snart 2 år gått och suktat efter ett par 2XU löpartights. Men jag tycker dem är så grymt dyra! Inget par går under 700kr. Det är ganska sjukt egentligen att man kan köpa cykel med tillbehör för nästan 12 tusen utan att ha dåligt samvete eller ens tveka. Men för ett par byxor, som man VERKLIGEN vill ha, kan man inte. Antar att det handlar om att prioritera. Jag inser att jag inte har råd att köpa allt jag vill här i världen och jag är ändå ganska stolt över mig själv att jag klarar av att hålla i mina pengar utan att slösa bort dem på onödiga saker.

Jag tror och vet att jag skulle använda dessa byxor mycket! Men jag kan ändå liksom inte riktigt förmå mig att lätta på plånboken för dem. Vilket är grymt frustrerande. Men jag fyller ju år snart så jag kanske har tur och får lite pengar i födelsedagspresent så jag inte behöver betala hela byxparet själv :)

Den som väntar får se!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback