Familjemys

På väg hem ifrån Fagersta. Spenderat ett par timmar tillsammans med pappa, Yvonne och lite släktingar. 
Yvonne fyllde förra veckan så därför bjöds det på kalas idag. Det blev kräftor till förrätt, grillat kött och massa grillade grönsaker med coleslaw till varmrätt och sedan marängswisch till efterrätt. 

Vilken underbar höstkväll det blev idag! Solen sken hela kvällen och det känns helt otroligt att vi kunde sitta ute och äta utan att frysa! 

Jag älskar att mysa med familj och släkt. Att få prata och bara umgås är något som jag värdesätter mycket. Jag tror att man ibland glömmer bort att visa omtanke till sina nära lite granna när man har fullt upp med allt i livet. 
Så när såna här saker dyker upp så försöker jag verkligen ta vara på dem. 

Livet är ju så bräckligt, man vet aldrig när det ska ta slut. Därför tycker jag att det är viktigt att rå om sina nära medan man har chansen! 

Ta hand om varandra där ute! 

Bjuder på en bild på min pappa när han grillade grönsakerna :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback