Jag vill resa

Jag vill resa. Jag vill se nya platser, upptäcka nya saker. Jag älskar att upptäcka, undersöka och utforska. Jag har dock bara varit i London som i min värld räknas som utomlands. Men det finns ju faktiskt mycket roligt att se i Sverige bara man vill! Sveriges natur kan vara grymt fin. Gillar man äventyr av olika slag så har Sverige mer att erbjuda än man tror! 

Men jag skulle ändå vilja åka utomlands för att se en annan miljö och kultur än våran! Jag skulle antingen vilja cykla någonstans, vandra eller delta i någon tränings/löparresa. Australien, Österrike, Frankrike, nya Zeeland, Afrika, listan kan göras grymt lång. 

Men man får väll drömma vidare :)

Puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback