Mitt jobb är bra.

Ibland brukar jag sitta och fundera på vad jag ska göra med livet, om jag borde plugga, byta jobb eller vad som helst. Men såna dagar som idag så inser jag att jag har ett ganska bra jobb egentligen. Jag älskar att ha ansvar för djuravdelningen. Jag har helt underbara arbetskamrater som man alltid kan prata med och skratta med, och mesta dels är kunderna jättesnälla och trevliga. Det är såna här saker man måste komma ihåg de gånger som jag börjar känna mig leds och uttråkad.
Mitt jobb är ett bra jobb, det är sällan man inte skrattar där. Det är sällan man inte har någon att prata med och det finns ALLTID något att göra. ALLTID variation. Så varför tänker jag ens tanken på att göra något annat? Ja säg det ;)

Idag har det i alla fall varit en bra dag. Och nu är vi på väg till Sala för att fira att Elly fyller 4 år! Tiden går verkligen jätte fort!

I morgon är det tjejmilen också :)
Tänka sig!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback