Svalor

Jag skulle vilja tatuera in svalor! Jag verkligen älskar dem. Det är grymt fint med svalor och dem kan betyda så otroligt mycket olika saker. Men min kära sambo säger stopp. Inga fler tatueringar. Jag kan förstå honom till viss del. Samtidigt som jag kan tycka att det faktiskt är min kropp? Jag älskar tatueringar, jag skulle kunna ha massor, skulle vilja ha massor. Men Leo vill inte. Han tycker inte att det är fint. 
Jag vill inte att han ska tycka att jag är ful. Om jag hade varit full med tatueringar den dagen vi träffades hade han kanske inte tyckt att jag var snygg? Jag vet inte. Kanske jag borde göra som jag vill och inte lyssna så mycket på honom? Jag vet inte. Kluven i den frågan. 

Men jag älskar verkligen tatueringar. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback