Tiden går.

Tänka sig, på lördag har jag och Leo varit tillsammans i 3,5år. Det är ganska sjukt vad fort tiden har gått?? Vi har bott i Enköping i snart 2,5 år också. Eller ja i oktober men det är ju snart! 

Jag har lärt känna många fantastiska människor under dessa år och jag är glad att jag har så fina vänner och arbetskamrater omkring mig. Jag är en sån där människa som verkligen behöver äkta vänner omkring mig. Jag har inte energi att lägga ned tid på folk som inte är värda det. På sista tiden har jag också lärt mig att säga ifrån. Att våga släppa ifrån mig människor som inte behandlar mig så som jag förtjänar. Därför blir det också att man får en liten skara guldklimpar kvar. Sådana som verkligen är värda att lägga ned tid och omtanke på. 

Den 1a september hade vi haft Chippen i ett år också. Tänka sig ❤️! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback